onsdag 28 september 2011

Neeeeej, vad....

...trist, har precis fått reda på att min skrivarkurs på Folkuniversitet har flyttats framåt. Har sett fram emot att börja skrivarkursen nästa vecka på torsdag den 6 oktober. Känns som det var jättelänge sedan jag anmälde mig och som jag började se fram emot den. Nu är kursen framflyttad till att starta först den 17 november!!!!

Känns som en evighet tills den ska börja, men det är inte mycket att göra åt det. Får fortsätta att skriva i min blogg och lära mig själv dag för dag!

En underbar höstbild med vackra färger blir detta inläggs färgklick! Härligt med sol, färger och klar luft! Hösten är en fantastisk årstid (jag tycker alla årstider har sin charm och njuter nästan lika mycket av alla på olika sätt, mitten av januari och till slutet av februari kan jag dock vara utan.....)


Var och tankade igår och körde förbi en hel rad med sådana här underbart vackra träd, var tvungen att stanna och gå ut och fota, det var en hel del som tvättade sina bilar och höll på att tanka som nog undrade vilken skruv jag hade lös???? Kan inte låta bli!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar