måndag 12 september 2011

Dagen efter.....

....började med en härlig soluppgång. Ja, inte blev det mycket sömn för min del, inte helt ovanligt.... men kände mig väldigt pigg ändå. Trots bara 3 timmars sömn. Det var så vackert när jag tittade ut att jag inte kunde stanna kvar i sängen, var "tvungen" att gå ut och bara dofta, titta och njuta! Var shysst och lät mannen sova, han snarkade så gott......

Tycker mycket om att gå upp tidigare än alla andra, njuta av stillheten och tystnaden och mitt eget sällskap. Skönt!

Vårt hus var så vackert i solen så jag var bara tvungen att gå ut och fota det.......


.....innan jag gick in för att börja ta hand om disken från gårdagen. Det blir ju en del disk efter en fest. Tur att vi bara hade fördrink och nattamat att ta hand om!


Lite ska tydligen lämnas till glasåtervinning också, kan skönja några flaskor som ser ut att vara tömda.....

Det blev en väldigt lugn dag annars, låååååång frukost, städa där vi haft festen, hyra en film, faktiskt såg vi hela filmen utan att somna, men efter filmen somnade vi båda gott i soffan - skönt!

Avslutning som sig bör dagen efter fest -  Pizza! Mums vad gott det är med fet mat dagen efter, varför det??? Lika gott som ostbågarna som fanns kvar från gårdagen, sega, "gamla" ostbågar är mums tycker jag! Då bryr jag mig inte ens om att man blir helt filkig på fingrarna och luktar illa i munnen, det är svårt att sluta äta innan det är tomt i skålen.....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar