tisdag 13 september 2011

Jag har pysslat....

....idag, det tillhör inte mina starka sidor eller något jag gör ofta. Pysslar väldigt gärna med barnen och är både påhittig och tycker om att göra det, men att pyssla själv på egen hand är inte min grej. Men vi fick så många goda viner av vänner och familj i helgen och vi vill väldigt gärna veta vem vi har fått vilket vin av när vi ska njuta av dessa goda drycker.



Rotade fram lite hårt beige papper, skrev mitt vackraste jag kunde med dotterns glittriga pennor. Jag använde alla fina snören som fanns runt våra presenter för att knyta fast etiketterna, jag blev riktigt nöjd själv!


Ska bli så härligt att kunna skåla med de som har gett oss vinet när vi dricker ett gott glas ihop med någon god mat framöver.

Vi fick även en hel del flaskor vin över från festen, så nu är det dax att få till den där vinkällaren som vi drömt och funderat på länge! Det blir en enkel variant längst in i källaren så länge. Lyxigt!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar