måndag 16 januari 2012

Lägg absolut inte din tid.........

.....eller dina pengar på att se denna film......


.....vi såg den i helgen och vi blev väldigt besvikna. Men om du gillar en mer än 2 timmar lång film med  slowmotion-sekvenser, tankar om vad som kommer att hända framåt och sen händer det så man ser samma sak två gånger, massa våld och smällande och en totalt omöjlig handling att följa så kan jag rekommendera denna filmen.........

Mannen var tveksam till denna filmen, han visade mig till och med trailern och undrade om jag verkligen ville se denna???....ja, det ville jag. Jag tyckte den fösta Sherlock Holmes var riktigt bra.

Men denna var verkligen inte varken värd pengarna vi betalade eller tiden vi spenderade i biosalongen.....

Jag brukar inte vara så "svårflörtad" när det gäller biofilm. Jag tycker hela upplevelsen är så mysig, att bestämma sig för att se bio, boka och betala film och börja se fram emot en mysig film-upplevelse tillsammans. Väl på bion, köpa popcorn och läsk (det går ju inte att se bio utan dessa tillbehör.......). Sitta tillsammans i en mörk biosalong, titta på reklam (på bio är reklam kul och något jag brukar titta på.....det tillhör liksom, när jag var liten var det enda stället man fick se reklamfilm så den var nästan lika spännande som själva filmen då.....). Totalen brukar liksom väga upp en mindre bra film........

Denna bioupplevelse innehöll alla attiraljer och mysig sällskap av min man, men annars var det inte mycket att skriva hem om.....och ändå har jag skrivit ett blogginlägg om det nu......!!!!

Ha en bra start på veckan!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar