måndag 14 november 2011

Så mycket bättre......

....är ju bara ett helt underbart härligt och mysigt program. Få TV-program som är minnesvärda eller värda att sätta in alarm för att inte missa. För "så mycket bättre" på TV4 är jag till och med nästan benägen att bli premium-kund och betala för att kunna se detta fantastiskt härliga program hur länge som helst!

Det är verkligen ett program som får mig att må bra, le och bli glad i hela kroppen. Det förmedlar så mycket värme, omtanke och kärlek! Det var Gåsamiddag hos svärmor i lördags, så vi kunde inte se programmet.

Mannen tittade på det i lördagskväll när vi kommit hem, men jag var ganska slut efter att jag lagt dottern på kvällen. Vi hade haft en härlig kväll hemma hos svärmor, en massa svartsoppa (den var så god att jag tog två gånger, har aldrig hänt med svartsoppa tidigare), snaps, snapsvisor, gås, vin, vinsånger, äpplekaka och en massa härligt prat. Min kropp var härligt sömning och gosig så det var kudden som kallade högst, hade jag inte lyssnat på den hade jag snabbt somnat i soffan i mannens knä ändå.....så jag fick inte sett programmet då!

Men nu, en disig och ruggig måndagsförmiddag, vad passar inte bättre då???? härligt sätt att börja denna veckan på!


Har du inte sett senaste avsnittet än, passa på, än finns det några "gratis-dagar" kvar.......Njut och må bra!

Ha en härlig start på veckan!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar