torsdag 4 oktober 2012

Mysigt med......

.....kanelbullens dag! Tycker om sådana dagar när människor runt omkring myser till det lite extra. Lite extra vardagamys. På köpcentrat där jag jobbar har det doftat kanelbullar lite överallt! Mmmmm gott! Det har varit lite extra leenden här och var och det har säkerligen att göra med njutningen av att lyxa till det med en varm och doftande kanelbulle!

Jag hade tänkt ta med mig mina hemmabakade kanelbullar och bjuda på idag, men dom glömde jag i påsen här hemma..... Precis som jag ofta gör med matlådan, det är inte ovanligt att det är matlådan som möter mig på golvet eller i hyllan i hallen när jag kommer hem...... Ofta mycket som ska klaffa på slutet!

Tur det fanns en massa bullar att köpa nära, att jag dessutom blev bjuden på en och fick med mig till kollegerna också gjorde att mitt leende var stort! Mysig fika med kollegerna och en massa skratt och prat! Härligt!

Tänk vad en kanelbulle kan sprida glädje! Härligt!

Njut av kvällen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar