torsdag 4 oktober 2012

Det blev.....

......en helt ok dag på jobbet! När jag väl vaknat till i duschen, nyst, hostat och snytit igång mig så kändes det helt ok! Började tidigt idag för att förbereda för två väldigt viktiga möten, det kändes bra när vi drog igång 8.30.... Bra intensitet och närvaro i mötet. Sen ställa om inför nästa, och in i det med ny energi.... Började dock bli riktigt snuvig vid 11-tiden och sen blev det bara sämre och sämre.... Tur att jag kunde "vinka"av dem vid 13.30.... Då var jag nästan helt slut!

Näsdroppar, sparka av skorna, lägga upp fötterna och luta mig tillbaka i stolen.......ahhhhh så skönt! Efter en kvart kändes det bättre, körde ett ryck till, laddade upp med en kanelbulle och sen var dagen slut! Känner mig nöjd men är så trött!

Slumrat i soffan efter kvällsmaten, nu ska jag lägga mig!

Sov gott!

Kram

1 kommentar:

  1. Usch då, hoppas du känner dig lite bättre. Tufft att ta sig igenom en arbetsdag med viktiga möten när man inte känner sig på topp. Ta hand om dig!
    KRAM Jennica

    SvaraRadera