måndag 8 februari 2016

Hittade en riktig favorit......

......bland bilderna från igår!


Magiskt ljus när man fotar i motljus! Min ständige följeslagare ser ut att stå och njuta av solen och ljuset precis lika mycket som jag gör! 

Häftigt med bilder i motljus, det blir så helt andra färger på bilden än vad det är i verkligheten! Det ser nästan ut som att det är skymning och kvällning denna bilden är tagen! Men det är morgonpromenaden!

Det ser helt stilla och magiskt ut! Det var magiskt men inte stilla i vinden! Det är ju sällan det på de vidderna där vi bor! Jag älskar dock de stora öppna vidderna där man knappt ser början och slut! Då får man leva med och njuta av vinden! Det är svårt att få det ena utan det andra!

Härligt att sitta här inne i värmen och stillheten, njuta av att vara ensam vaken i huset, favoritteet är upphällt och jag hör hur det stormar utanför! Det gör inget, jag sitter och tittar på bilderna och njuter av hur underbart det var igår! Att det stormar idag, tja så är det!


 
 
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar